评论列表
  1. 无忧资讯 /
  2. 本地 /
  3. 这间公司破产了8年 还在给高官发奖金 /
  4. 全部评论 /

这间破产了8年的加拿大公司还在给高管发奖金

阅读全文
体制问题产生的贪官
回复
骂一句哈帕
回复
If you still "work" for the company, do you want to keep getting the "bonus" or close the company as soon as possible? I think the company will keep going for a long time.
回复
NMD😡
回复
x
x